Sosyal medya, "Minik Eller Üşümesin" kampanyasıyla binlerce çocuğun ellerini tutacak
Batıda bahar yüzünü gösterse de doğuda devam eden kış
mevsimi bölge halkına zor günler yaşatmaya devam ediyor. Sosyal medya fenomenleri
ve Kızılay İstanbul Şube Başkanlığı iş birliğiyle yürütülen "Minik Eller
Üşümesin" kampanyasıyla, kış aylarında zor şartlarda okuyan 12 bin öğrencinin hayatının
kolaylaştırılması amaçlanıyor.
Sosyal medya fenomenleri TwitPrensi, cumlecik, TwitPrensesi
ve selcukgedikkaya, doğu
illerinde zor şartlarda okula gitmeye çalışan öğrencilerden gelen istek ve
görüntülere kayıtsız kalmadı. Karda terlikle okula giden, montları ve botları
olmadan kilometrelerce yol yürüyen, defteri, kalemi ve çantası olmayan
çocukların yaşadıklarını sosyal medyada paylaşan fenomenler, Kızılay İstanbul
Şube Başkanlığı'nın da desteğini alarak "Minik Eller Üşümesin" kampanyasını
başlattı. Çocukların çığlıklarına sessiz kalmayan sosyal medya kullanıcıları ve
Mng Kargo, LCWaikiki, Trendyol, Flo Ayakkabı, Watads Urgan
Ayakkabıcılık gibi Türkiye'nin öncü firmaları güçlerini birleştirerek 13 ilde
12 bin öğrenciye ulaştırılacak giysi ve kırtasiye setleri hazırladılar.
Hazırlanan eşyalar Batman, Şırnak,
Şanlıurfa, Muş, Bingöl, Amasya, Sivas, Ağrı, Mardin, Diyarbakır, Iğdır ve
Afyon'daki minik sahiplerine ulaştırılmak üzere yola çıkarıldı.
Kızılay Marmara Bölge Afet Yönetim Merkezi'nde toplanan
yardımlar gönüllüler tarafından paketlendi ve tırlara yüklendi. Kızılay Genel
Başkan Vekili Hasan Karahan, Kızılay İstanbul Şube Başkanı İlhami Yıldırım, TwitPrensi,
cumlecik, TwitPrensesi, selcukgedikkaya ve çok sayıda sosyal medya
kullanıcısının katıldığı törenle yola çıkan tırların, yardım malzemelerini iki
sonra sahiplerine ulaştırması hedefleniyor.