Türkiye Bankalar Birliği'nden güvenlik uyarısı

TBB, son dönemde müşteri mağduriyetlerine neden olan, telefon, e-posta, sosyal medya gibi iletişim araçları yoluyla yapılan dolandırıcılık girişimleri üzerine açıklama yaptı.

Türkiye Bankalar Birliği'nden güvenlik uyarısı

TBB, son dönemde müşteri mağduriyetlerine neden olan, telefon, e-posta, sosyal medya gibi iletişim araçları yoluyla yapılan dolandırıcılık girişimleri üzerine açıklama yaptı.

23 Eylül 2017 Cumartesi 11:00
Türkiye Bankalar Birliği'nden güvenlik uyarısı

Türkiye Bankalar Birliği, "Banka müşterileri kişisel bilgilerini, parolalarını, banka tarafından telefonlarına gönderilen şifreleri; telefonda sözlü olarak, telefonda tuşlayarak veya kısa mesaj, sosyal medya mesajları ile asla paylaşmamalı, yönlendirildikleri internet sitelerinin bankalarına ait olduğunu kontrol etmelidirler" açıklamasını yaptı.

Türkiye Bankalar Birliği (TBB), son dönemde müşteri mağduriyetlerine neden olan, telefon, kısa mesaj, e-posta, sosyal medya gibi iletişim araçları yoluyla yapılan dolandırıcılık girişimleri konusunda dikkatli olunması uyarısında bulundu.

TBB'den yapılan açıklamada, müşterilerin, kendilerini banka yetkilisi olarak tanıtan kişilerce arandıkları, çeşitli vaatlerle ikna edildikten sonra kimlik ve kart bilgileriyle birlikte şifrelerin doğrudan veya tuşlama yoluyla istendiği belirtildi.


 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
banner3