‘Örnek Belediyecilik Ödülü' Ümraniye'nin

Geleneksel hale getirilen ‘Örnek Belediyecilik Proje Yarışması'nda ödül aldı

‘Örnek Belediyecilik Ödülü' Ümraniye'nin

Geleneksel hale getirilen ‘Örnek Belediyecilik Proje Yarışması'nda ödül aldı

26 Şubat 2013 Salı 11:16
‘Örnek Belediyecilik Ödülü' Ümraniye'nin

Ümraniye Belediyesi'nin vatandaşlarla birebir iletişimi başlattığı Çözüm Merkezleri Projesi,  Marmara Belediyeler Birliği tarafından geleneksel hale getirilen ‘Örnek Belediyecilik Proje Yarışması'nda ödül aldı.

Marmara Belediyeler Birliği tarafından geleneksel olarak düzenlenen ve Türkiye'nin en ciddi yerel yönetimler ödülü olan ‘Örnek Belediyecilik Proje Yarışması'nın sonuçları Abant'ta yapılan törenle açıklandı. 409 katılımın olduğu yarışmanın bilim kurulu başkanlığını Prof. Dr. Rafet Bozdoğan ve Prof. Dr. Mikdat Kadıoğlu yaparken, jüri üyeleri de altı ayrı üniversitenin yerel yönetimler ve mahalli idareler uzmanından oluştu.

""

Altı ayrı kategoride gerçekleştirildi

Marmara Bölgesi'ndeki 230 belediyenin yarıştığı ve Marmara'nın en iyi projelerinin seçildiği ‘Örnek Belediyecilik Proje Yarışması' her yıl olduğu gibi bu yıl da geniş bir katılımla gerçekleştirildi. Belediyelerin, toplam 409 başarılı projeleriyle yarıştığı organizasyon; ‘Kurumsal Gelişim Projeleri', ‘Çevre ve Altyapı Projeleri', ‘Sosyo-ekonomik ve Kültürel Projeler', ‘Yapı İşleri, Mimarî Projeler ve Ulaşım Hizmetleri', ‘AB ve Uluslararası İlişkiler' ve de ‘Basın Yayın Tanıtım' çalışmaları olmak üzere altı ayrı kategoride düzenlendi.

""

Başkan Altepe: ‘Yarışmaya

büyük önem veriyoruz'

Yarışmayla ilgili açıklama yapan Marmara Belediyeler Birliği ve Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, “Belediyecilikte özgün projelerin desteklenmesi ve yapılan çalışmaların, tüm belediyelere örnek olacak şekilde tanıtılarak yaygınlaştırılmasının yanında, topluma kaliteli hizmet sunma amacını güden belediye yöneticilerinin ve personelinin ödüllendirilmesi için bu yarışmaya büyük önem veriyoruz” diye konuştu.

Ümraniye Belediyesi'ne

örnek belediyecilik ödülü

Ümraniye Belediyesi, ilçe genelinde kurulan üç ayrı noktada vatandaşla birebir iletişimi başlattığı Çözüm Merkezleri Projesi ile Örnek Belediyecilik ödülüne değer bulundu. Ümraniye Belediye Başkan Yardımcısı Enver Sedat Çakıroğlu, ödülü Marmara Belediyeler Birliği ve Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'nin elinden aldı.

Çakıroğlu: ‘Sayın başkanımız

bu projenin takipçisi oldu'

Ödülü Marmara Belediyeler Birliği ve Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'nin elinden alan Ümraniye Belediye Başkan Yardımcısı Enver Sedat Çakıroğlu, Çözüm Merkezi projesinde belediyenin tüm personel, müdür ve başkan yardımcılarının emeği olduğunu hatırlatarak, emeği geçen herkese teşekkür etti. Projenin önemli bir hizmet olduğunun altını çizen Çakıroğlu, 2010 yılının Mayıs ayında start alan projenin, Ümraniye Belediye Başkanı Hasan Can tarafından titizlikle takip edildiğini belirterek kendisine ayrıca teşekkür etti.

‘Vatandaşla olan güçlü

iletişimimiz ödüllendirildi'

Konuyla ilgili olarak açıklama yapan Ümraniye Belediye Başkanı Hasan Can, belediye olarak vatandaşlarla aralarındaki iletişimi her geçen gün daha güçlü bir hale getirdiklerini söyledi. Vatandaşların belediye hizmetlerini yerinde takip edebilecekleri modern bir sistem kurduklarını ifade eden Başkan Hasan Can, şunları söyledi:

“Artık dünyanın değişmesiyle birlikte belediyelerin hizmet anlayışları buna paralel değişiyor. Eskiden belediye hizmetleri yol yapmak, kaldırım döşemekten ibaret görülürdü. Şimdi dünyanın çağdaş belediyecilik anlayışı çerçevesinde belediyeler vatandaşlarına hayatın her alanında hizmet götürüyor. Biz de 7 yılı aşkın bir süredir bu modern belediyecilik anlayışı ile hareket ediyoruz. Sağlıktan eğitime, kültürden spora, sosyal yardımlardan klasik hizmetlere kadar sayısız alanda hizmet ve proje üretiyoruz. Çözüm Merkezi projesi ile vatandaşlarımızla olan ilişkilerimizi daha da güçlendirdik. Ümraniye'mizin üç önemli noktasına kurduğumuz Çözüm Merkezleri'nde, vatandaşlarımız sorunlarını daha pratik bir şekilde çözüme kavuşturabiliyorlar. Çağrı Merkezi'nde personelimiz devamlı surette gelen talep ve şikâyetlerle ilgileniyor. Yine ilçemizin 15 ayrı noktasına kurduğumuz TAFF Phone'ler ile vatandaşlarımız ücretsiz olarak belediyemize ulaşarak istek ve şikâyetlerini iletebiliyorlar. Bu ödül, vatandaşla kurduğumuz bu yakın diyalogun, güçlü iletişimin ödüllendirilmesidir.”

 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
banner3