Kategoriler

Çağrı Merkezi'ne Ödül Yağıyor

Üsküdar Belediyesi Çağrı Merkezi bu yıl sekizincisi düzenlenen Türkiye ...

Üsküdar Belediyesi Çağrı Merkezi bu yıl sekizincisi düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri Yarışmasında “ En iyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde birinci oldu.

11 kategoride düzenlenen 8’nci Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri Yarışmasında; Üsküdar Belediyesi Çağrı Merkezi, “En iyi müşteri deneyimi” kategorisinde Türkiye’nin önde gelen firmalarıyla yarıştı. Turkcell, Avea, Avea Memorial Hastanesi, Turkish Bank, Kiğılı ve Burgan Bank’ın da “En iyi müşteri deneyimi” kategorisinde yer aldığı yarışmada; Tanım, Ölçüm, Operasyon, Performans, Ulaşılabilirlik ve Sürdürülebilirlik kriterleri esas alındı.

Ön eleme ve 27 Eylül’de jüride yapılan sunum sonrası yapılan değerlendirmenin ardından vatandaş hizmetlerinin tek noktada toplandığı Süper Hizmet Sistemi’nin içerisinde yer alan Çağrı Merkezi, sektörün önemli oyuncuları arasından büyük ödüle layık görüldü. Üsküdar Belediyesi’nin vatandaş memnuniyetini ön planda tutan, vatandaşların beklentilerini karşılama noktasında çıtayı yükselten, vatandaş fikir ve düşüncelerini yönetim mekanizmasına katarak demokrasiyi etkin hale getiren anlayışı ödülün kazanılmasında etkin rol oynadı. 

Yorumlar

Daha Fazla Haber
Güncel
48 Kez Görüntülendi.
Dikkatli dalgıç boğulmakta olan martının hayatını kurtardı...
Siyaset
46 Kez Görüntülendi.
Büyükşehir'den üreticilere meyve fidanı desteği
Bölge Haberler
1023 Kez Görüntülendi.
CHP BEYKOZ’DA BERMUDA ŞEYTAN ÜÇGENİ!
Güncel
136 Kez Görüntülendi.
İstanbul Medya Boğazda Tekne Turu Düzenledi
Bölge Haberler
124 Kez Görüntülendi.
Yanıyoruz: Sıcaklık rekoru kırıldı!
Bölge Haberler
365 Kez Görüntülendi.
Kadıköy'de usulsüz çakar ve siren denetimi
Dünya
128 Kez Görüntülendi.
Botek’e“Yılın Global Alliance İş Ortağı Ödülü”
Bölge Haberler
436 Kez Görüntülendi.
Çekmeköy Metrosunda Tartışma
Bölge Haberler
158 Kez Görüntülendi.
Üsküdar'da Ölüm Sergisi!
Bölge Haberler
258 Kez Görüntülendi.
İBB, Üsküdar'da  Belediye ve kaymakamlık engeline takıldı