İSPARK'ta kalite çıtası yükseliyor!

İSPARK'ta kalite çıtası yükseliyor!

İSPARK'ta kalite çıtası yükseliyor!

İSPARK'ta kalite çıtası yükseliyor!

26 Şubat 2013 Salı 11:16
İSPARK'ta kalite çıtası yükseliyor!

İSPARK'ta kalite çıtası yükseliyor!

Kent genelindeki projeleriyle otopark kültürünü geliştiren İSPARK, hizmet kalitesi için Türkiye'nin kalite konusunda hizmet veren ilk ve tek derneği KalDer ile iyi niyet belgesi imzaladı.

KalDer ve İBB iştirakleri (İDO, İGDAŞ, İBB Gelirler Müdürlüğü) “İyi Uygulama Örnekleri ve Deneyim Paylaşımı” Konferansı dün İDO Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi. Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi imza töreni öncesinde konuşan İSPARK Genel Müdürü Kadir Gurbetci, “ Yaklaşık 5 yıl önce kurulan şirketimiz, yaptığı projeler ve hizmetlerle Türkiye ve yurt dışına model oldu” dedi.

“Otoparkçılık alanında faaliyet gösteren şirketimiz, kent hayatına kalite getiren heliport, modern taksi ve minibüs durakları, tekne park gibi projelerle hizmet çeşitliliğini artırmaya devam ediyor” diyen Gurbetci, “Bugün burada Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesini imzalayarak, mükemmelliğin temel kavramlarını kurumumuzda hayata geçireceğimizi belirtmek istiyoruz” dedi. 

Törende konuşan KalDer Yönetim Kurulu Başkanı A.Hamdi Doğan; “Yerel idarelerin Ulusal Kalite Hareketi'ne katılarak EFQM Mükemmellik Modelini uygulama sürecine başlamaları ülkemiz için sevindirici bir gelişmedir. İDO, İGDAŞ gibi bu yolculuğa başlamış ve başarılar elde etmiş işletmeler olarak iyi birer örnek oluşturmuşlardır. Bu gün bir hizmet işletmesi İSPARK'ta Ulusal Kalite Hareketine imza atıyor. Yaşam kalitemizi hizmeti ile etkileyecek önemli işletmedir. Mükemmellik yolculuğunda kendilerine başarılar diliyoruz” diye konuştu.

Konuşmaların ardından İSPARK A.Ş Genel Müdürü Kadir Gurbetci ile KalDer Yönetim Kurulu Başkanı A.Hamdi Doğan'ın Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesini imzaladı. Düzenlenen konferansta; İDO Genel Müdürü Dr. Ahmet PAKSOY, İGDAŞ Genel Müdürü Bilal ASLAN, KalDer Yönetim Kurulu Başkanı A.Hamdi Doğan, İBB Gelirler Müdürü Yakup Keskin ve KalDer Genel Sekreteri Selim Güven Mükemmellik Modeli uygulamaları, kazanımları ve deneyimlerini paylaştı. İSPARK, daha önce başlattığı kalite çalışmaları sonucunda, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi ile belgelendirilmişti.

 

 

Son Güncelleme: 26.02.2013 11:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
banner3