Hospitalium'un hastaları isyan ediyor

Hospitalium Hastaneler Grubu bir süredir faaliyetine son vermiş durumda...

Hospitalium'un hastaları isyan ediyor

Hospitalium Hastaneler Grubu bir süredir faaliyetine son vermiş durumda...

28 Haziran 2014 Cumartesi 13:35
Hospitalium'un hastaları isyan ediyor

Hospitalium Hastanesi’nin mağdur ettiği hastalar isyan ediyor

 

Hospitalium Hastaneler Grubu bir süredir faaliyetine son vermiş durumda… Şişli, Çamlıca ve Ümraniye’de bulunan hastaneler hizmeti durdurdu. Hastalar ise bu belirsizliğin nedenlerini bilemezken hastane ilgililerinden de bir cevap alınamıyor… Hospitalium Hastanesi’nin bir süre sonra isim değiştirilerek yeniden açılacağı iddia ediliyor.

 

Sağlık Bakanlığı tarafından 10 gün kapatma cezası almış olan ve birkaç hafta önce de mahkeme kararı ile iflas ettiğini açıklayan Hospitalium Hastanesi’nin Ümraniye, Çamlıca, Şişli ve Haznedar olmak üzere 4 tane hastanesi bulunuyordu. Bu hastanelerin hepsi kapandı.

 

Kapısında‘tadilat nedeniyle kapalıyız’ yazan Çamlıca Hospitalium Hastanesi hastalarını mağdur etti. Tahlil veren, muayene olan hastalar uzun bir süre  tadilatın biteceğini ve hastanenin yeniden açılacağını bekleyip, hiçbir hastaneye gitmediler ama hastane hala açılmadı.  Hastalara hiçbir açıklama yapmadan kapanan hastane vatandaşlar tarafından şikâyet üzerine şikâyet alıyor. Birçok hasta mağdur olduğunu söyleyip, bu mağduriyetlerinin kim tarafından giderileceğini merak ediyor.

 

Hastalar mağduriyetlerinin kim tarafından giderileceğini merak ediyor

 

Özellikle Meme Kanseri tedavisi gören bir hasta dizlerindeki sorun nedeniyle hastaneye gittiğini, ama söz verilen tarihte sonucu alamadığını belirterek şunları söyledi: “İki dizimden de MR çektirdim. Bana ‘haftaya sonucu alırsınız’ dediler. Sonucu almaya gittiğimde kapıda ‘tadilat nedeniyle kapalıyız’ yazıyordu, kapıdaki bekçiye sonuçlarımı sorduğumda ise hiçbir yanıt alamadım. Bu durum karşısında hastaneyi ve bana bu konuda bilgi verebileceğine inandığım birçok kurumu sürekli aramama rağmen hiç kimseden hiçbir cevap alamadım. Bir hafta hastane tekrar açılacak ve sonuçlarımı alacağım diye bekledim. Tedavim için çok önemli olan tahlillerimi zaman kaybı nedeni ve üç ay içinde yeni MR çektirilememesi nedeniyle yeniden çektiremedim. Aslına bakarsanız benim bu durumdan hem maddi hem de manevi çok fazla kaybım var. Ben soruyorum şimdi benim ve birçok vatandaşın bu mağduriyetini kim giderecek, kim verecek bunun hesabını.”

 

İnsanların güvenip gittiği hastane, hastalarını hem maddi hem de manevi zarara uğratırken hasta yakınlarının en çok şikâyet ettiği durum ise hiç kimsenin bu konu hakkında bilgi sahibi olmaması. Durumu şu şekilde özetleyen bir hasta yakını da, “Bize bir açıklama yapıp, başka bir hastaneye yönlendirme olsaydı eğer, bu kadar mağdur olmazdık ama hiç kimse bize bir açıklama yapmadı. Hastanenin kapısına gittiğimizde öğrendik durumu. Şikâyetçi olduğumuz bir diğer konu ise hiçbir kurumun bize bu hastanenin akıbeti hakkında bilgi vermemesi” dedi.

""

Sosyal medya üzerinden hastaneye şikâyet yağıyor

 

Sosyal medya üzerinden de Hospitalium Hastaneler Grubu’na şikâyet üzerine şikâyet yağmakta internet üzerinden oluşturulan ‘Şikâyet Var’ sayfasında hastaların Hospitalium Hastaneleri hakkındaki şikâyetleri şöyle: “16.05.2014 “Hospitalium Grup Çamlıca Hastanesi’nde fizik tedavi seansımın 14.gününü tamamladım, geriye 6 seansım kalmıştı. Hemşire hanım ‘15. seans Pazartesi 19 Mayıs’a denk geldiği için Salı günü görüşürüz’ dedi ama hastaneye gittiğimde hastanenin her tarafında ‘tadilat nedeniyle kapalıyız’ diye bir yazı vardı. Kapıda duran bir bey de içeride hiç bir doktorun olmadığını söyledi. ‘Fizik tedavim yarıda kaldı ama’ dedim, yapacak bir şeyin olmadığını söyledi. Tedavi başlarken peşin ödemem gereken 300 TL'yi ödedim. Tarafıma hastanede tadilat olduğunu ve tadilatın bu ayın sonuna kadar süreceğini kimse söylememişti. Fizik tedavi yarıda bırakılacak bir tedavi değildir. Hastaneden sonuna kadar şikâyetçiyim”.

""

“Bugün 3. gün ve Hospitalium Grup'a ait gerek çağrı merkezi, gerekse santral numaraları üzerinden ulaşamamaktayım. ‘Sizi dinliyoruz’ alanından telefon numaramı sizlere iletmeme rağmen 3 gündür benimle irtibata geçen olmadı”.

 

“26.05.2014 sabah 09:00 dan itibaren ne Çamlıca Hospitalium ne Şişli Hospitalium ne de Çağrı Merkezi telefon numaralarına ulaşılamıyor. Randevu alamıyorum. Ücretleri piyasa üstü olan bir hastanede nasıl böyle bir sorun yaşanır anlamıyorum”.

 

“Aylardır bu hastaneye kontrole gidiyorum vazgeçmeden çaba harcıyorum ama hastane gördüğüm kadarıyla umursamaz. Bu hastanenin müdürü ya da yöneticileri durumu nasıl göremiyor. Acil bir açıklama ve özür bekliyorum hastaneden.”


Birçok hasta mağduriyetini her alandan hastaneye ulaştırmaya çalışırken hastane hakkındaki iddialar da kulaktan kulağa dolaşmaya başladı. Birtakım iddialara göre Hospitalium Hastanesi bir süre sonra isim değiştirilerek yeniden açılacakmış.

Son Güncelleme: 28.06.2014 13:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
banner3

banner72