“Hizmette ve Kalitede Örnek Belediye Olmak” vizyonu doğrultusunda, 2004 yılından itibaren “Sürekli Eğitim ve Gelişimi” prensip edinen Ümraniye Belediyesi, teknolojiyi iyi kullanan, güler yüzlü hizmet anlayışına sahip personel yapısıyla hizmette kalite çıtasını her geçen gün daha da yükseltmeye devam ediyor. Bu kapsamda Ümraniye Belediyesi, belediye personeline Sosyal Medya Etkin Kullanımı başlığı altında; Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medyanın Tarihi, Sosyal Medyanın Gelişimi, Sosyal Medya Ne Kadar Güçlü? Sosyal Medyada Etik Kurallar ve Sosyal Medyada Güvenlik gibi konularda eğitim verildi.
Hizmette kalite çıtasını her geçen gün daha da yükselten Ümraniye Belediyesi, personeline yönelik hizmet içi eğitimlerine devam ediyor.