Türkiye’nin ayakkabı tercihleri belli oldu …

Yapılan araştırmalara göre, kadınlarda en çok satılan ayakkabı numarasının 38, erkeklerde ise 42 numara olduğu belirlendi.

Türkiye’nin ayakkabı tercihleri belli oldu …

Yapılan araştırmalara göre, kadınlarda en çok satılan ayakkabı numarasının 38, erkeklerde ise 42 numara olduğu belirlendi.

15 Aralık 2017 Cuma 12:12
Türkiye’nin ayakkabı tercihleri belli oldu …

Konuyla ilgili yılbaşından bu yana medyaya yansıyan 14 bine yakın haberi inceleyen Medya Takip Ajansı Interpress’in Positive ve İnci Deri’nin 2017 yılındaki online satışlarından derlediği verilerden elde ettiği bilgilere göre, ayakkabı alışverişlerinin yüzde 63’ünü kadınların yaptığı ortaya çıktı. En çok alışveriş yapan bir kadın yıl boyunca en çok 25 çift ayakkabı satın alırken, bu rakamın erkekte ise 22 çift olduğu belirlendi. Kadın ayakkabılarında en çok satılan numara yüzde 27,5 ile 38 olurken, bunu yüzde 26,6 ile 37 numaranın takip ettiği anlaşıldı. En çok satan erkek numaralarında ise 42 numara yüzde 27,5 ile ilk sıradayken, onu yüzde 21,5 ile 41 numaranın takip ettiği tespit edildi.

Kadınlar bot erkekler ayakkabı tercih etti …

Kategori bazında, kadınların en çok satın aldığı ürün yüzde 31,5 ile bot olurken, sandalet yüzde 20 ile ikinci sırada yer aldı. Erkeklerde kategorik olarak ayakkabı yüzde 48,5 ile ilk sırada iken, onu yüzde 22 ile loafer izledi. Kadınların yüzde 57’si topuk boyu 8-10 cm olan ayakkabıları, yüzde 35’i ise topuk boyu 10 cm üzeri olan ayakkabıları tercih etti. Kadınların yüzde 13’ü topuklu ayakkabı satın alırken, yanında 1 çift de düz ayakkabı satın aldı. Erkeklerin yüzde 8’i klasik ayakkabı alışverişlerine 1 çift de spor ayakkabı ekledi. Kadınların yüzde 4'ü aynı siparişte erkek ürünü de satın alırken, erkeklerin yüzde 7’si kadın ürünü de satın aldı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
banner3

banner72