Ücretsiz çağrı merkezi kursu ilk mezunlarını verdi. Çekmeköy Belediyesi, iş ve işçi eşleştirme projeleri kapsamında İŞKUR-İŞBUL Akademi ve İMA Çağrı Merkezi yönetim-eğitim akademileri işbirliği ile açılan ücretsiz çağrı merkezi kursu sona erdi. 1 ay teorik, 1 ay da uygulama olarak toplam 2 ay süren kursa devam eden kursiyerler yazılı ve sözlü sınavları geçerek sertifika almaya hak kazandı. Kursa başvuran 58 kişiden 21'i mutlu sona ulaştı.
Sertifika almaya hak kazananlar sertifikalarını 19 Mart Pazartesi günü Çekmeköy Belediye Başkanı Ahmet Poyraz'dan aldı. Başkan Poyraz, zorlu eğitimi başarıyla tamamlayan gençleri tebrik ederek, "Sertifikalarınız tamam, şimdi sıra sektörün önde gelen kuruluşlarında işe başlamaya geldi" dedi. Sosyal Yardım, Sosyal Hizmet ve Halkla ilişkiler konusundaki çalışmalarının sayısını çoğaltan Çekmeköy Belediyesi, kurduğu İstihdam Masası ve İŞKUR Hizmet Noktası ile vatandaşlarımızın işsizlik problemlerine karşı mücadele etmelerine yardımcı oluyor.
Çekmeköy Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü bünyesinde çalışmalarını sürdüren İstihdam Masası ve İŞKUR Hizmet Noktası, işsizlerin istihdam edilmelerini sağlayacak çalışmalarını daha da hızlandırdı. Çekmeköy Belediyesi, iş ve işçi eşleştirme projeleri kapsamında İŞKUR-İŞBUL Akademi ve İMA Çağrı Merkezi yönetim-eğitim akademileri işbirliği ile işsiz vatandaşlarımızın mesleki eğitim alanlarına imkân sağlayacak bir proje üretti. Çekmeköy Belediyesi öncülüğünde istihdam garantili ve MEB onaylı ücretsiz 'Çağrı Merkezi Eğitimi' kursu başlatıldı.